HTML

Reklamálok, avagy élek Magyarországon

Ha valaki odafigyel arra, hogy a megrendelt szolgáltatás tényleg teljesítve van-e, a boltban a tejföl át van-e dátumozva stb., akkor döbbenten fogja tapasztalni hogy rosszabb a helyzet, mint amilyennek látszik: úton-útfélen megpróbálják átvágni, meglopni az embert. Erről szól ez a blog.

Friss topikok

  • anti-reklamator: Én csak most olvastam, de le a kalappal előtted! (2010.01.28. 20:21) Két nap tapasztalat. Sztrájk. (Frissítve: 6.nap)
  • Tigrinc: Szia Reklamátor! Én Ford szervízben dolgoztam egy ideig, kocsikat mostam, de egyből a szerelő műhe... (2009.09.25. 19:17) Megbízható márkaszervíz
  • Tigrinc: Hát nem semmi !!! Én is kicsaptam a balhét az Electro World dunakeszi áruházában. Nem is hagyom an... (2009.09.25. 18:33) A GVH dolgozik...
  • anti-reklamator: Hát ez most nagyon idevág! Ma tanultuk a fegyelmi eljárást és a kártérítési kötelezettséget. A "mu... (2009.06.18. 18:24) BKV-s szemét (Frissítve)
  • Reklamátor: Szia Anti-reklamátor! Pedig csak biztatni tudlak, hogy vidd vissza az ilyen termékeket az ügyfélsz... (2009.02.12. 09:04) Újracsomagolva

Linkblog

BKV-s szemét (Frissítve)

2009.06.09. 20:36 Reklamátor

Ma reggel (06.09) a munkahelyem felé gyalogolva egy BKV egyenruhában lévő ember jött ki elém egy kisboltból. Arra lettem figyelmes, hogy a csokoládéjának csomagolását több részletben dobálja be a bokorba, majd miután a bokorsor elfogyott, a betonra. Az úriembert utolérve, megkérdeztem tőle, hogy ott szemetest látott-e vagy szándékosan dobta el a szemetét. :) Emberünk szemetest látott. Megkértem, hogy akkor próbálja meg újból beledobni, mert mellément, de emberünk hajthatatlan volt. Felhívtam figyelmét, hogy munkáltatójának is megpróbálom majd felhívni a figyelmét arra, hogy BKV-s jelmezben a cég imázsát rombolja. Emberünket ezzel sem győztem meg, hogy fel kéne venni a szemetet. Közben haladtunk tovább, már elég távol voltunk a szeméttől, és az értelmes érvek se hatották meg, esélyt se láttam arra, hogy felszedje a szemetet. Utolsó nekifutásra még próbáltam a lelkére hatni, és megkérdeztem tőle, hogy ennyire bunkó-e, hogy szándékosan szemetel. Emberünk helyeslően nézett :) , majd kilátásba helyezett egy személyiségi jogi pert ellenem.

Ezek után előkaptam a fényképezőgépem és lefotóztam...

Ő hozzájárult ahhoz, hogy felhasználjam a képet ellene akár a BKV-nál is, csak ismét figyelmeztetett, hogy a bunkó miatt feljelent. Állok elébe.
Jelezte, hogy szeretne belőle egy képet majd magának, de mivel az elérhetőségét nem adta meg, ezért innen letöltheti:


 

Szerintem egész jó portré lett, de azért ne ő legyen a BKV új reklámarca.
Remélem annyira azért nem rontottam el a napját, hogy kismamákra csapja rá a buszajtót.

Felívom a Tisztelt Olvasók figyelmét, hogy ne szemeteljenek, mert beposztolom őket is :)

Bemásolom ide a BKV-nak küldött levelet is:


Tisztelt BKV!

Ma reggel egy kollégájukkal futottam össze a Hamzsabégi úton, a Vincellér úti kereszteződésnél. Kollégájuk BKV-s egyenruhában volt, és éppen szemetelt. Az úriembert többször megkértem, hogy a szemetét szíveskedjen felvenni, de annak ellenére, hogy elismerte a szemetelés tényét, szemetét nem volt hajlandó felvenni. Kollégájukat beleegyezésével lefotóztam, és felhívtam figyelmét, hogy Önökhöz fordulok.

Alapvetően úgy gondolom, hogy egy közterületi szemetelésért egy cég nem fog eljárni alkalmazottjával szemben, és sajnos körbenézve a városban látszik, hogy nem is egyedi jelenségről van szó, az emberek többsége simán elmegy egy ilyen eset mellett, de úgy gondoltam, az úriember figyelmeztetés után legalább elszégyelli magát, és felveszi a szemetet.

Sajnos nem ez történt, továbbá kollégájuk egy pillanatig sem mutatta annak jelét, hogy a jövőben legalább elgondolkozik, hogy szemeteljen-e, vagy kidobja a kukába a hulladékot. Ez a mentalitás szerintem rontja cégük imázsát. Ugyan kollégájuk saját maga szerint magánemberként szemetelt, de a BKV-s egyenruhában ezt nehéz kettéválasztani.

Felhívnám továbbá a figyelmüket arra, hogy annak ellenére, hogy az ügy pitiáner, ennek ellenére szabálysértésnek minősül és ötvenezer forintig terjedő pénzbírsággal sújtható. Ugyanazon kormányrendelet alapján, mely alapján eljárást kezdeményezhet a BKV a közlekedési eszközök beszennyezéséért.

Kollégájuk beazonosíthatósága érdekében elküldöm Önöknek a fényképét. Kollégájuk ma reggel (2009.06.09) 9 óra után kb. öt perccel a BKV buszgarázsa felé gyalogolt. Később egy garázsba tartó BKV-s Ikarus busz vette fel, ha jól emlékszem BPI-790 volt a rendszáma.
 

Tisztelettel:

XX

Update 1.:

A BKV-nek elküldött levelemre jött is egy automatikus válasz. Benne a következő mondattal: „Válaszunkat a lehető legrövidebb időn belül (legkésőbb 30 nap) megküldjük Önnek.” A magyar gyakorlatból kiindulva gondoltam, hogy ja, majd harminc nap után küldenek egy semleges levelet. De nem így történt. Nyolc nap után kaptam a következő választ:

„Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat. Az okozott kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük.

Tájékoztatjuk, hogy bejelentése alapján vizsgálatot indítottunk, melynek során az érintett járművezető elismerte, hogy az adott esetben valóban hibát követett el, hiszen ha BKV-s egyenruhában van, szolgálati időn kívül is Társaságunkat képviseli.
Sajnálja a történteket, és az okozott kellemetlenségért elnézést kér.
A munkáltatói jogkört gyakorló vezető felhívta a járművezető figyelmét a szabályok betartására.

Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.’’

Újabb sikeres reklamáció, bár azért a kisördög ott bujkál bennem: a vezető elismerte, hogy hibázott, hisz BKV-s egyenruhában szemetelt. Szerintem ott hibázott, hogy szemetelt.

 

1 komment

Címkék: bkv elismerés szemét környezet hulladék válasz szabálysértés közterület buszos köztisztaság szemetelő frissítve

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamator.blog.hu/api/trackback/id/tr11175349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anti-reklamator 2009.06.18. 18:24:56

Hát ez most nagyon idevág! Ma tanultuk a fegyelmi eljárást és a kártérítési kötelezettséget. A "munkáltatói jogkört gyakorló vezető" kifejezés, már a múlt héten ismertetésre került.
süti beállítások módosítása