HTML

Reklamálok, avagy élek Magyarországon

Ha valaki odafigyel arra, hogy a megrendelt szolgáltatás tényleg teljesítve van-e, a boltban a tejföl át van-e dátumozva stb., akkor döbbenten fogja tapasztalni hogy rosszabb a helyzet, mint amilyennek látszik: úton-útfélen megpróbálják átvágni, meglopni az embert. Erről szól ez a blog.

Friss topikok

  • anti-reklamator: Én csak most olvastam, de le a kalappal előtted! (2010.01.28. 20:21) Két nap tapasztalat. Sztrájk. (Frissítve: 6.nap)
  • Tigrinc: Szia Reklamátor! Én Ford szervízben dolgoztam egy ideig, kocsikat mostam, de egyből a szerelő műhe... (2009.09.25. 19:17) Megbízható márkaszervíz
  • Tigrinc: Hát nem semmi !!! Én is kicsaptam a balhét az Electro World dunakeszi áruházában. Nem is hagyom an... (2009.09.25. 18:33) A GVH dolgozik...
  • anti-reklamator: Hát ez most nagyon idevág! Ma tanultuk a fegyelmi eljárást és a kártérítési kötelezettséget. A "mu... (2009.06.18. 18:24) BKV-s szemét (Frissítve)
  • Reklamátor: Szia Anti-reklamátor! Pedig csak biztatni tudlak, hogy vidd vissza az ilyen termékeket az ügyfélsz... (2009.02.12. 09:04) Újracsomagolva

Linkblog

Szemeteszsák

2008.12.05. 07:54 Reklamátor

Az autószereléssel mindig bajban vagyok. Van néhány terület, ahol érzem, hogy ezer meg ezer helyen megpróbálhatnak átvágni, és nem sokat tudok tenni ellene. Az egyik ilyen terület az autószerelés. Az elején nem volt bennem semmi félsz ezzel kapcsolatban, olyan autószerelőhöz jártam, akit úgy ajánlottak, hogy nagyon ügyes, és megbízható. Kocsi átadás, átvételnél jól el is beszélgettünk, szóval első pillantásra semmi gond se volt. Olyannyira megbíztam emberemben, hogy még az alkatrész beszerzést is rá bíztam.

De aztán jöttek a gyanúsabbnál gyanúsabb dolgok. Ezért az alkatrész beszerzéseit kezdtem ellenőrizni, hogy tényleg annyit kér-e érte, mint amennyiért beszerzi. Nagyrészt nem volt ezzel gond, habár, azt nem tudtam így ellenőrizni, hogy tényleg azt a márkát veszi-e meg, mint amit kérek, és nem az olcsóbbal machinál. Egyszer azonban gyanút fogtam: vett egy olyan alkatrészt, amit nekem sehogy nem sikerült felhajtanom: egy védőfóliát. Mindenhol azt mondták, hogy arra az alkatrészre nem gyártanak külön védőfóliát, csak a gyári cuccon van rajta, de azon is teljesen felesleges. A szerelőnek meg mégis sikerült. Mikor az autót átvettem, próbáltam is keresztkérdésekkel sarokba szorítani, de méltó ellenfélnek bizonyult, állta a sarat.

Aznap este elmentünk vásárolni, és amikor megyünk vissza a kocsihoz, távolról látszik, hogy a kocsi alatt egy nagy szemeteszsák van. Nem emlékeztem, hogy elütöttem volna egy ilyet, csak a szél fújhatta be a kocsi alá, amíg vásároltunk, így megpróbáltuk kiszedni a kocsi alól. Azám, de nem jön! Hiába rángatjuk, hozzá nőtt a kocsihoz! Öcsém – aki ajánlotta ezt az autószerelőt – is ott van, mászik is a kocsi alá, de ő sem tudja kiszedni. Fel is hívja a szerelőjét, hogy mit hagyott a bátyja kocsijában. De emberünk tagad! Ő szemeteszsákot nem hagyott benne! Azért megbeszélünk vele egy időpontot másnapra. Másnap kiderül, de igen! Bizony ő hagyta benn a szemeteszsákot a kocsimban, méghozzá ez egy vagyont érő szemeteszsák, ezért az alkatrészért leszámlázott 2000 forintot. Mert nem kapott védőfóliát, hát szemeteszsákból gányolt egyet. Mondja, hogy semmi gond, már tudja mit rontott el, ismét felgányolja. Magyaráztam neki, hogy nem kellene, merthogy forró ott a környezet kár lenne begyújtani a kocsit, nem hagyja magát. Kénytelen voltam bemenni az aknába, hogy ténylegesen lássam, hogy hol van ez, és tényleg nincs-e ott tűzveszély. Sajnos az akna kialakítása olyan volt, hogy lépcső, mint olyan nem volt benne, ezért ugrani kellett. Az ugrást elvétettem és sikerült úgy bezúzni magam, hogy az egész reklamációt el is felejthettem. Úgy gányolta oda a cuccot, ahogy akarta, és eszembe se jutott visszakérni a leszámlázott pénzt. Sőt, még meg is köszönhettem, hogy letolta a fejem fölül a kocsit, és hozott egy létrát, amin kimászhattam az aknából, mert önerőmből ott ragadtam volna...

A reklamációknak is megvan a maga kockázata, bár ilyenre nem számítottam. Ismerőseim szerint egyszer inkább megvernek...
 

2 komment

Címkék: reklamáció alkatrész autószerelő kontár szemeteszsák

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamator.blog.hu/api/trackback/id/tr56805291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Acmee 2008.12.05. 08:21:41

Nem vagy sikeres :) Aknába leugráshoz ejtőernyős jogosítvány kell! :PP Amúgy pedig egyáltalán nem jó ötlet szemeteszsákot gányolni a kocsi aljára, egyszer szakadjon ki:

1. megérett a meggy
2. megáll benne a víz
3. megtartja a párát, ergo "dunsztba" raktad a fémet, tuti rohasztási módszer.
4. ha hozzáér a kipufogóhoz vagy féktárcsához, motorblokkhoz, stb. ami forró, jó tutter szaga lesz az autódnak legalább 15évig!

Szaggasd le azt a fóliát azonnal, és ne hagyd ennyire átbaszni magad!!

Reklamátor · http://reklamator.blog.hu/ 2008.12.07. 10:29:19

Szia Acmee!
A teljes blog arról szól, hogy ne hagyjuk magunkat átverni. Aki nem nézi meg, hogy mi került a kocsijába egy szerviznél, azt átverik, és soha nem tudja meg. Ha odafigyel az ember, akkor kiderül, hogy hány meg hány helyen próbálják meg átverni az embert. Ezekből az esetekből születnek ezen a blogon a bejegyzések.
süti beállítások módosítása