HTML

Reklamálok, avagy élek Magyarországon

Ha valaki odafigyel arra, hogy a megrendelt szolgáltatás tényleg teljesítve van-e, a boltban a tejföl át van-e dátumozva stb., akkor döbbenten fogja tapasztalni hogy rosszabb a helyzet, mint amilyennek látszik: úton-útfélen megpróbálják átvágni, meglopni az embert. Erről szól ez a blog.

Friss topikok

  • anti-reklamator: Én csak most olvastam, de le a kalappal előtted! (2010.01.28. 20:21) Két nap tapasztalat. Sztrájk. (Frissítve: 6.nap)
  • Tigrinc: Szia Reklamátor! Én Ford szervízben dolgoztam egy ideig, kocsikat mostam, de egyből a szerelő műhe... (2009.09.25. 19:17) Megbízható márkaszervíz
  • Tigrinc: Hát nem semmi !!! Én is kicsaptam a balhét az Electro World dunakeszi áruházában. Nem is hagyom an... (2009.09.25. 18:33) A GVH dolgozik...
  • anti-reklamator: Hát ez most nagyon idevág! Ma tanultuk a fegyelmi eljárást és a kártérítési kötelezettséget. A "mu... (2009.06.18. 18:24) BKV-s szemét (Frissítve)
  • Reklamátor: Szia Anti-reklamátor! Pedig csak biztatni tudlak, hogy vidd vissza az ilyen termékeket az ügyfélsz... (2009.02.12. 09:04) Újracsomagolva

Linkblog

Hulladékosztály

2009.05.09. 07:50 Reklamátor

Rendszeresen szoktam látogatni az akciós osztályt. Általánosságban igaz, hogy az akciós osztályon vagy hulladék minőségű cucc van akcióban, vagy a kirakott termékek nincsenek is akcióban, csak úgy csinálnak mintha...

Üdítő kivétel, ha egy-egy jó minőségű termék véletlenül akciós áron van. Én ezekre utazom. És ha már megtaláltam, akkor nem engedem. Egy OBI áruházba behaladván is az akciós osztályon kezdtem. És az a csoda adatott meg, hogy egy Bosch termék is volt akcióban – a korábban kiállított példányokat így akarták eladni. Egy baj volt, a feltüntetett ár szerintem magas volt ahhoz képest, hogy a szemét halom felett lévő plakáton -30% volt hirdetve. És kisbetűkkel az, hogy „a feltüntetett árak már az akciós árak”. Nosza hívom a pincért, nézzen már utána hogy ez mennyibe kerül. Mindenféle reklamáció nélkül kiderült, hogy ha odaviszem hozzájuk akkor ragasztanak egy akciós cetlit (+vonalkódot), és úgy tudom a pénztárnál az akciós árat érvényesíteni. Az akciós ár ilyen pofátlan eltitkolásán azonban gyorsan szemet hunytam.

Találtam ugyanis mást. Miközben a számítógépből kereste ki, hogy mennyi legyen a végleges ár, kiderült, hogy van ugyanebből a típusból még egy darab. A képet gyorsan összeraktam: két példány nem szokott kiállítva lenni. A kezembe lévő példányon látszik, hogy ez volt a kiállított. Ergo, van egy vadi új példány is valahol, amit saját maguknak tartogatnak. És ezt a példányt a pult alatt észre is vettem. Ráadásul kofferes verzió, bontatlanul.

Hohó. Igencsak pofátlan dolognak tartottam, hogy maguknak leakcióznak valamit saját hatáskörben. Ezt azért mégsem hagyhattam :) Jeleztem is az eladónak, hogy a másikat vinném :) A hatás nem is maradt el. Hebegés, habogás, az egy vásárlónak van félretéve holnap reggelig. A zavartság olyannyira feltűnő volt, hogy tudtam: emberünk nem mond igazat. Persze kapva kaptam az alkalmon, tegye már félre nekem ezt a másikat, és holnap reggel visszajövök, és ha a kofferost még nem vitték el, akkor azt elviszem én. Emberem köpni-nyelni nem tudott, már csak azért se, mert nem szoktak terméket félretenni, pláne nem akciósat. De a hazugsága után kénytelen volt ezt a békát lenyelni. A hazugság már ott is tetten érhető volt, hogy az enyémre rászerkesztett egy cetlit amire a nevemet írta, míg a „saját példányán” nem volt semmi megkülönböztetés.

Másnap kaján vigyorral az arcomon megyek be az áruházba. Sajnos más van szolgálatban. Kiderült, csak a nekem félretett fűrész van meg, a másik nincs. „Biztos elvitte az, akinek félre lett téve.” Mondom neki, hogy az kizárt, nézzük meg a gépben. Ha még kettő van, akkor a másiknak is itt kell lennie. Kettő volt. Ő rendes volt, az általa ismert összes dugi helyet átnézte, a legfelső polc leghátsó sarkáig mindenhol, de nem találta. Mondta is, hogy tudja, hogy mit keresek, mert az szerinte valamelyik főnöknek van félretéve két hete, csak nem viszi el. :) Újabb verzió. De láthatóan ez a tag nem volt beavatva a buliba. Megígéri, hogy szól a kollégának, hogy adja elő, és jöjjek vissza délután.

Vissza is mentem. Az emberem is ott volt. Mérges is volt. Nem sokat szóltunk egymáshoz. Átadta a dobozos verziót. Persze észrevettem, hogy a dobozt felnyitották és a vadi új készülék ott figyel a szekrényében és a kiállított példány van a dobozban. Mosolyogtam egyet, és megvettem a kofferest. Örüljön az új gépének, én meg örülök a kofferes fűrésznek. (Bár emberem láthatóan nem örült, de ez már az ő baja).
 

Szólj hozzá!

Címkék: akció reklamáció leárazás termék eladó alatt pult obi akciós bosch árengedmény átvágás kiállított félretéve

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamator.blog.hu/api/trackback/id/tr691111014

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása